Waray-waray Song: Di Ak' Nahuhulop


Di Ak' Nahuhulop (Inday)

Am                                                  Dm
Di ak' nahuhulop han tiempo amihan
Am                                          Dm
Halu-ag an leyte nga pagpipilian

Kada sabado damo an bunyagan

Ini nga lawas ko hi-ara han angan-angan

Di ak nahuhulop han tiempo amihan
Damo an sundalo nga pagpipili-an
Pipili-on ko an binansilan kay maupay, Intoy
Pagturo-tambiran.

Inday kon waray ka la magyaga-yaga
Kinasal na kita yana
May-ada na naton bata, ay, nga bata
Nagdurodulagan ha tuna
Inday, Inday nakain-ka
Han kasunog han monyika
Pito ka tuig an paglaga
An aso waray kita-a

Ako'y nagdaramdam sa iyong paglisan
Hindi ko malaman kung ano ang dahilan
Iniwan mo ako, bakit ka nagtampo
Hindi mo lang alam ako ay tapat sa 'yo
Inday, Inday nakain ka?
Han kasunog han monyika
Pito ka tuig an paglaga
An aso waray kitaa
Inday kung hindi ka lang nagloko
Kinasal na sana tayo
Mayroon na sana tayong anak
Malusog na bata
Pakaway-kaway pa sa bintana
Inday, Inday nakain ka?
Han kasunog han monyika
Pito ka tuig an paglaga
An aso waray kitaa


Comments